„Lepiej dawać niż brać” - Porzekadło stare jak świat, ale jakże prawdziwe. Każdy z nas lubi dostawać upominki reklamowe. Jeszcze większą radością jest dawanie prezentów innym. Zrób sobie przyjemność i podaruj drobiazg swoim współpracownikom, klientom czy partnerom biznesowym.
Z założenia to niewielkich formatów produkt na którym zostało umieszczone logo. W praktyce artykułem promocyjnym z nadrukiem można nazywać nie tylko smycze, kubki z własnym logo, czy pendrive. Dziś gadżetem reklamowym może być rower, smartwatch, a nawet samochód. Czy oznakowane auto nie pełni funkcji reklamowej? Ależ oczywiście! Ogranicza nas tylko wyobraźnia.
Od czego zacząć? Najlepiej od własnego biurka. Długopis z logo, papier firmowy, może USB? To na dobry początek, aby budować świadomość marki. Następnie możemy pójść o krok dalej. Zainwestować w odzież reklamową z naszym logo. Przedsiębiorstwo, które ubiera pracowników w firmową odzież, zyskuje większe zaufanie wśród klientów. Warto pomyśleć również o upominkach reklamowych dla kontrahentów. Świetnie sprawdzą się kubki termiczne z logo, power banki z nadrukiem czy zestawy upominkowe. Umiejętne dobranie produktów promocyjnych do grupy docelowej to nie lada sztuka. Ważne, aby gadżet był trafiony a obdarowany chciał go zachować dla siebie.
To proste!
Produkty promocyjne są namacalne. Nasz mózg nauczył się ignorować większość nachalnych reklam. W przypadku gadżetów odsetek skojarzeń produktu z logo sięga aż 85%. Otrzymanie fizycznie realnego produktu jest czymś wyjątkowym. Możemy go poczuć, użyć, dotknąć. Czujemy się dowartościowani. 79% osób, które dostały gadżet reklamowy poczuły się docenione. To promocja, która zdecydowanie wykracza poza inne formy reklamy.
Za pomocą trafnie dobranych artykułów promocyjnych możesz wzbudzić zainteresowanie potencjalnych klientów. To idealne rozwiązanie, jeśli chcesz podkreślić wartość Twojej marki na rynku. Gadżety reklamowe ułatwiają nam budowanie relacji z partnerami biznesowymi. Jest to jedno z najskuteczniejszych narzędzi wspierających bezpośrednio sprzedaż. Klient, korzystając na co dzień z artykułu reklamowego, utrwala istnienie marki w swojej świadomości. Dobrze dobrany artykuł reklamowy jest najdłużej żyjącą formą reklamy.
Nasze katalogi produktowe: